Gyakran ismételt kérdések
Feltöltöttem a képeimet hogyan tovább?
Amennyiben képeit sikeresen feltöltötte egy visszaigazoló emailt kap tőlünk. Ha a visszaigazoló emailt nem találja levelei között, kérjük nézze meg spam mappájában. Kollégánk keresni fogja Önt a képelőhívás részleteivel kapcsolatban, illetve telefonon vagy személyesen is érdeklődhet az oldal tetején megadott elérhetőségek egyikén.
Gyors képelőhívásra van szükségem, mit tegyek?
Használja az Önkiszolgáló kioszk menüpontot.
Csak interneten tölthetem fel a képeimet?
Nem. Elhozhatja magával boltunka telefonon, pendriveon, cd-n, elküldheti e-mailben is az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre (ha ezt választja 1-1 mail mérete ne legyen nagyobb 5Mb-nál).
Feltöltöttem a képeimet, de nincsenek meg?
Történhetett hibás feltöltés, esetleg adminisztrációs hiba. A kellemetlenségért elnézést, plusz biztonságot jelent, ha a feltöltött képeit magával hozza valamilyen egyéb adathordozón is, ekkor üzletünkben biztosan orvosoljuk problémáját.
Igazolvány képre mennyit kell várnom?
A fényképezés után maximum 4-5 percet. Ez idő alatt javasoljuk, hogy nézzen körül üzletünkben.
Hol kapom meg a számlámat?
Üzletünkben, a képek átvételekor.